FAQ om din udlejning

Her har vi samlet nogle af de mest almindelige spørgsmål for dig, der skal leje en slushicemaskine.

Det er vigtigt for os, at du kan finde svar på de spørgsmål, som du måtte sidde med inden bestillingen.  

Åbningstider og kontaktoplysninger

Du finder vores åbningstider i bunden af siden. 

Alle ugens dage kan du kontakte os på:

(+45) 71 990 977
info@lejfesten.dk 

Er slushicemaskinen ledig?

Vi har rigtig rigtig mange slushicemaskiner!
Derfor vil du typisk ikke opleve, at vi ikke har en maskine klar til dig. 

Når du bestiller på hjemmesiden får du lynhurtigt svar på, om maskinen er ledig. Der går oftest kun 1-2 timer fra bestillingen gennemføres til den endelige bekræftelse ligger i din indbakke. 

Hvornår skal man betale?

Vi giver dig flere forskellige muligheder for, hvordan betalingen kan foregå.

1. Du kan betale nu ved bestilling.
2. Du kan betale ved afhentning eller når vi leverer dit udstyr. Her tager vi som udgangspunkt MobilePay og kreditkort.
3. Du kan som virksomhed betale på faktura eller EAN imod et fakturagebyr før udlejningen starter.

Vi forbeholder os retten til at opkræve depositum på visse udlejninger, hvis vi mener dette er nødvendigt.

Kan udstyret leveres?

Selvfølgelig! 
Når du lejer en slushicemaskine tilvælger du blot levering med bestillingen. Vi leverer ud fra din planlægning og til alle brofaste øer med vores egen chauffør.

Kan slushicemaskinen være i bilen?

Ja, en slushicemaskine kan være i alle biltyper. Slushicemaskinens kamre er ikke monteret på maskinen ved udlevering netop fordi, at det mindsker sandsynligheden for, at du kan have den i bilen. 

Hvad sker der, hvis vi ødelægger noget?

Uheldet kan selvfølgelig være ude og ting kan gå i stykker. 

Hvis en maskine ikke virker ordentligt forsøger vi selvfølgelig altid at lave maskinen på stedet. Vi har ofte ledige maskiner, som vi kan ombytte med. Vi forsøger altid at komme ud til kunden men i enkelte tilfælde må vi bede kunden om at komme til os på et lager.

Hvis en kunde ødelægger noget, så er det kunden, der betaler for at udbedre den skade, der er sket. Har man en indboforsikring dækker den ofte skader, men i langt de fleste tilfælde er det småpenge, der skal afregnes. 

Her ses et par vejledende priseksempler på reservedele, som typisk kan gå i stykker ved brug: 

  • Slushicekammer: DKK 1.000,- inkl. moms
  • Taphane med håndtag: DKK 500,- inkl. moms
  • Drypbakke: DKK 500,- inkl. moms
Kan vi få et tilbud?

I nogle tilfælde, kan vi lave et skræddersyet tilbud til jer. Det kræver som udgangspunkt, at du skal bruge flere produkter eller over en længere periode. 

Hvor længe lejer jeg slushicemaskinen?

Typisk lejer man slushicemaskinen for nogle dage ad gangen. De fleste vælger at afhente maskinen på et af vores mange landsdækkende lagre og her har vi forskellige åbningstider. 

Man henter typisk om torsdagen og returnerer om mandagen, hvis man vil leje maskinen i weekenden. 

Der er ud fra vores priser beregnet 1 brugsdag på maskinen. Lad os vide, hvis maskinen skal bruges mere end én dag. Der sidder timetæller i vores maskiner.

Kan vi afbestille vores slushicemaskine?

Ja, det kan I godt. Dette er dog i henhold til vores handelsbetingelser.

Har du behov for at annullere en udlejning, så kontakt os hurtigst muligt pr. mail: info@lejfesten.dk 

Har Lejfesten ApS et CVR-nr?

Ja, det har vi. DK-39387336. 


Vores officielle data er:
Lejfesten ApS
CVR: 39387336

Postadresse:
Agertoften 1
Hal 7
5550 Langeskov

(+45) 71 990 977
info@lejfesten.dk

Er Lejfesten ApS forsikrede?

Ja, det er vi.

Vi har alle lovpligtige og fornuftige forsikringer.

Vores forsikring dækker ikke udstyret, når du bruger det. 

Hvilken bank har Lejfesten ApS?

Vores pengeinstitut er Frørup Andelskasse.

Reg-nr: 5960
Konto-nr: 8093460

IBAN kontonummer: DK9159600008093460
SWIFT adresse/BIC: FROPDK21

Fandt du ikke hvad du søgte?